vineri, 13 ianuarie 2012

Imi doresc un partid liberal verde

Am convingeri de dreapta. De fapt asa sunt eu. Eram de dreapta si cand nu stiam asta. La 23 de ani mi-a spus un neamt pe nume Dr. John ca am convingeri liberale. Nu stiam. Am aflat dupa ce am lucrat (www.liberals.ro) vreo 7 ani pt. fundatia pe care o reprezenta, si i-am invatat pe PNL-isti si eu cu ei ce-i liberalismul. De regula, un partid se orienteaza dupa principiile care stau la baza infiintarii lui. Dar ce partid o mai face la noi? Au fost vremuri faine si romantice si simteam ca faceam ceva util.
Azi, nu ma mai simt reprezentat de nici unul si in niciun fel. Mai degraba de de TNL. Alternativele (Becali, Vadim, DD, UNPR etc.) sunt si mai sinistre. Nu cred nici in Noua Republica ca nu suntem in Star Wars si nici Monarhia  nu-i neaparat rea (ca m-am saturat de Presedinti cu ...escu/n coada), mai bine atunci cu Mugur Mihaiescu (sic!), ca-i verde, si Remus Cernea mi-e simpatic. Chiar, oare de ce nu exista o singura miscare ecologica? Si da, imi doresc sa ma reprezinte cineva si convingerile mele care sa fie traduse in legi etc. M-am saturat sa votez contra. Noroc, ca la nivel local pot sa ma refugiez in Forumul German.
Constat ca aceasi lehamite au multi in jurul meu care sunt peste 30. Ne preocupa cum ne hranim, un stil de viata mai sanatos si fiecare isi construieste cam propria bula care sa-l apere de mizeria care il inconjoara.
Si uite asa stand si gandindu-ma la ce  partid m-ar reprezenta, pentru mine acesta ar fi unul liberal verde (nu scrie nicaieri ca verde inseamna automat stanga), orientat spre secolul 22, cu viziune pe termen scurt, mediu si lung, cu politici ecologice sustenabile care sa se reflecte si sa aiba aplicatii in toate domeniile. Si da, totul ar trebuii sa inceapa cu reforma educatiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu