duminică, 29 ianuarie 2012

Până și câinele meu s-a pus pe protestat

Îl cheamă Tano, este un Dog German și alaltăieri a protestat împotriva condițiilor la care a fost supus. Protestul a fost următorul: N-a mâncat, a intrat cu forța celor vreo70 de kile a lui în bucătărie și n-a mai vrut să plece, nici împins, în rest a lătrat supărat toată ziua, fără niciun motiv, doar de năduf și să ne enerveze pe noi. Motivul protestului: Gerul
De fapt despre ce e vorba: În cei 10 ani de relație s-au stabilit niște acorduri tacite între noi și el. Cât a fost mic a dormit cu noi, când a mai crescut a ajuns în bucătărie iar la un an i-am făcut cușcă în curte. Fiind cu blană scurtă suportă frigul așa cam până la -7C. După aia vrea la căldură. Mi-a arătat ce-i drept seara că vrea la `Hotel` cum i-am botezat adăpostul din pivniță, dar cum termometrul arăta -4C l-am lăsat afară. El săracul știa ce-l așteaptă, așa că după o noapte de frig cu -10 s-a pus pe protestat toată ziua, până seara, când și-a primit drepturile cuvenite. A fost iar pace.
Extrapolând în politică morala e simplă: Dacă acorzi niște drepturi, e cam greu să le iei înapoi sau să nu le mai acorzi după un timp, pentru că invariabil la un moment dat se pune lumea pe protestat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu