luni, 9 aprilie 2012

Ce ne spun masinile francezilor

Stiti ce am remercat la francezi? Ca merg cu masini frantuzesti. Toata gama: Renault, Peugoet, Citroen si mai nou Loganul. Dar sa nu credeti ca au cele mai noi modele sau din categoria upper-class. Nu, astea sunt putzine, grosul sunt din categoria second, normale, la valorea de piatza pana in 5000 de €uro, cred ca pretzul deja e exagerat. Asa ca m-am uitat atent si am tras niste cloncluzii:


  1. Francezii isi apara economia cumparand produse frantuzesti asa cum nemtzii le prefera pe ale lor
  2. Desi sunt o natiune mandra si aroganta, nu sunt fuduli.
  3. Pentru majoritatea populatiei masina reprezinta doar un mijloc de deplasare si transport
  4. Conform principiului masina este un rau necesar, aloci doar atatea resurse pentru ea cat este neaparat necesar. Restul resurselor se aloca pentru cresterea calitatii vietii (de ex. concedii mai multe)
  5. Francezii prefera sa foloseasca in orase (si nu numai) bicicletele si transportul public in comun. Este mai ieftin si mai rapid. Asta imi aminteste sa imi duc bicicletele la reparat si sa bag masina la garaj.
  6. Cred ca tot in acest spirit au dezvoltat si TGV-ul. EI chiar circula cu trenul.
  7. ................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu