duminică, 29 aprilie 2012

Mi-e greu să cred în programul USL

Citeam azi un articol despre programul de guvernare USL. L-am citit, m-am frecat la ochi, iar l-am citit, iar m-am frecat la ochi, si iar l-am citit: http://www.realitatea.net/promisiunile-usl-un-milion-de-noi-locuri-de-munca-si-fara-cota-unica_937399.html
Sincer, deci cred ca este cel mai liberal program care l-am vazut de 20 de ani incoace. În teorie suna al naibii de frumos și bine. Măsurile de reducere a impozitelor ar putea genera o creștere a veniturilor bugetare. S-a demonstrat și la introducerea cotei unice. Am numai o nedumerire, sau chiar mai multe: De unde bani pentru salarii, pensii etc. și cu ce finanțezi toate măsurile în condițiile unui deficit de 3% și cum îl pui în practică? Să fie în economia subterană atâția bani sau impozitarea bogaților cu 10% va aduce un surplus de venit. Sau USL știe pur și simplu ceva, ce nu știm noi?
Deocamdată programul sună bine și  o vorbă spune: ”Speranța moare ultima” dar la fel de adevărat mai e una care spune: ”Mai credeți în piticul mlaștinii?” Eu personal am ajuns să cred numai ce văd și în țara asta nici acolo nu mai sunt foarte sigur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu