luni, 23 aprilie 2012

Salvat de rigurozitatea romanilor! Nemtzii au sfeclit-o!

Am trăit s-o văd și pe asta: Ieri mă întorceam de la o conferință unde am fost referent la Dortmund și ajung la aeroport cam cu 1,5 ore îniante să decoleze avionul. Aveam numai bagaj de mână, făcusem check in - ul online, trec repede, pierd vremea pe la duty free, mă uit pe panou, văd că decolează de la poarta 2 mă duc acolo, văd o droaie de români, mă pun la coadă, dau boarding-cardul, verifică nemții trec, urc în avion (la Wizzair te așezi unde prinzi loc), și noroc că la intrare îmi cere stewardesa (româncă) încă odată bording-cardul, se uită: ”Dvs. mergeți la Cluj, avionul ăsta merge la București și cred că a plecat deja”, mă uit ca prostu, mă uit la ceas / 14,20 / avionul trebuia să decoleze la 15,00! Se dă prin stație: Verdict. E următorul avion, nici măcar nu aterizase. Concluzie: Dacă nu erau serioși românii (chiar dacă compania e maghiară), cu nemții aia neserioși de la poartă ajungeam la București în loc de Cluj și nici măcar nu știam ce se întâmplă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu