vineri, 30 noiembrie 2012

M-am înscris la concurs de bloggeri


Deci mi-a dat Tudor acest link, să mă înscriu și eu la Mediaș Blog Awards. Am făcut-o pe considerentul că există o secțiune specială pentru Sibiu și poate ar fi bine să existe mai mulți candidați. E nasol când sunt de exemplu trei candidați și câștigi medalia de bronz. Acum nu pentru că ași fi eu mare blogger, sunt în Sibiu alții mai prolifici și mai harnici decât mine. Mi-am adus abia acum aminte și ținând cont că la 12 noaptea se închid înscrierile mă gândesc că am fost ultimul înscris. Oricum faină inițiativa mai ales că are secțiune de Sibiu.

MEDIAS BLOG AWARDS ( MBA) este un eveniment care are drept scop promovarea comunicarii scrise si a comunicarii on-line pentru diseminarea informatiei, participare publica si diversitate de idei, promovarea bloggerilor persoana fizice dar si a institutiilor si firmelor care comunica cu beneficiarii si clientii prin intermediul blogului si consolidarea comunitatii virtuale din Medias.

Medias Blog Awards 2012 este un concurs organizat de Feri Teglas Blog si  Dianthus Medias cu sprijinul Casa Gazelor Naturale, Originalo.ro, Sara Spa & Wellness Center, Contrast Publicitate, Blogal Initiative si Vitamina Marketing


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu