duminică, 9 decembrie 2012

Am ajuns oficial Blogger. Locul doi la Mediaș Blog Awards, secțiunea Sibiu.

Am ajuns oficial blogger. Am aflat de la Tudor: http://cemerita.ro/castigatorii-sibieni-la-medias-blog-awards
Acum mă consideram eu un mic bloggeraș, dar nu mă gândeam că sunt de premiu. Mai ales că toată vara n-am prea scris nimic, am fost leneș. Da oameni buni, am luat locul doi la secțiunea Sibiu de la Mediaș Blog Awards, și cum s-au înscris  vreo 17 bloguri  (dacă nu era Tudor nici eu nu mă înscriam, cam așa cu vreo 35 de minute înainte să se ducă termenul m-am înscris, atunci mi-am adus aminte), este un loc onorant.
Clar, de acum încolo o să mă ocup mai serios de el. Oricum îl vreau mai structurat, pe capitole, subiecte, teme... văd eu cum îl fac, am de exemplu în plan o serie de povești din epoca pe când eram pionier...anii copilăriei din anii 80. Ai mei au fost faini. Și să-l țin și în germană, iar ar fi o chestie faină, singura problemă e, că urăsc să mă traduc pe mine. O fac și la propriu și la figurat, pentru că invariabil încep să mă rescriu. Și iar mă întoc la textul sursă și tot așa.
Păcat că n-am fost la Mediaș la decernare, dar a venit și iarna și am fost toată ziua la Păltiniș. E sezonul ceaiurilor, dacă întelegeți ce vreau să spun.







P.S. Acum nici Tudor nici Răzvan n-au participat la concurs. La urma urmei ei sunt ”tăticii” pe acest segment la Sibiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu