joi, 10 ianuarie 2013

Am transformat TV-ul in SMART TV

Deci asta e prima si ultima achizitie pe 2013. Dupa Lap cu procesor i7, un Galaxy SII, ceas, acum a venit randul unui upgrade la TV. De fapt plasma n-are decat vreun an jumate vechime, ultima generatie de plasme Samsung cu o diagonala generoasa de 106, luata in vreo 10 rate de la Metro (recomand faza cu ratele, ca dobanda e chiar zero si nu-ti vine sa scoti 2000 de lei din buzunar). De ce plasma si nu LCD sau LED? La recomandarea unui expert in de astea, client vechi al pensiunii, neamt: Ultimele generatii de Plasme sunt cele mai beton, durabile, tehnologia a ajuns la maturitate etc. LCD-ul depasit, iar rata de rateuri la LED-uri era inca mare. De ce Samsung? Raportul pret-calitate.

 Bineinteles ca acum capul mi-a stat numai la Smart TV, dar chiar, deja, altul? Acum si trasul unui cablu HDMI din Lap pana la TV poate fi enervanta sau o solutie simpla si economcoasa. Dar cum am dat in mintea copiilor dar cu card am si gasit o solutie. Ieri mi-a livrat Fun Courierul noua jucarie: Android TV, se cheama distractia de vreo 430 de RON. De fapt 280 de lei jucariora care e mai mare decat un stick de net. Are un procesor dualcore de 1,3, memorie interna de 8 Gb, loc de cartela micro Sd, se leaga prin HDMI de TV, are un adaptor prin USB pentru curent, care se baga cu traful in priza si mai are un port usb si unul mini usb. In USB am bagat receptorul pentru tastatura, care a fost si ia vreun milion si ceva. De fapt poate fi adaptat si doar un moase si sa folosesti cea virtuala, dar nu recomand. Sincer pana dai nspemii de clickuri mori incet. Si cum are si touchepad, mini-tastatura e bestiala. Prima oara cand am vazut cutia asa mica mi-a stat un pic inima in loc, dar e tare.




Montarea e simpla. Bagi toate cablurile, selctezi pe TV portul de HDMI si ai pe ditamai ecranul practic o tableta cu android. M-am logat cu contul de google si alt soc. Dau pe VPLAY si nu merge nimic.......
De fapt google a inceput sa actualizeze la greu tot ce stia de pe contul meu, si abia cand si-a terminat actualizarirle, a inceput sa mearga totul, chiar in HD. Deci jucariora merge, cateodata, mai blocheaza, incarca mai incet, etc. Dar ce gadget nu face asta. Oricum dureaza ceva pana te adaptezi.

Jocuri nu am testat inca. dar daca e de rau revin.


Minusuri: Nu am gasit inca un nenorocit de browser, sau setarile necesare (oricare ar fi ele) cand dau de exemplu pe vplay sa-mi dispara tot browserul si sa ramana doar imaginea. Adica full screen, pur si simplu dupa o ora de cautari si instalat de vreo 6 variante de browser am renuntat. Sigur exista undeva un catch.

Antena de wireless e slabutza. Deci e bine ca routerul sa nu fie la mare distantza. 

Deci cam asta e: Mi-am luat cu 100€ o jucarioara care face din TV o tableta sau pune o tableta pe TV. Daca merita.....Depinde cate filme sau chestii online voi consuma. De fapt eu vreau sa vad toate posturile germane, prin net. Dar mai am de rezolvat problema de full-screen, ceva pluginuri etc. Poate are cineva ceva idei, sa nu imi mai pierd eu vremea cu cautatul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu