luni, 12 august 2013

Ati facut update la S2? (pt posesori Samsung Galaxy S2)

Zilele trecute am avut de luat un Handsfree pentru S2-ul meu. De ala cu fir si casti, ca sunt mai "old fashion", si parca inca nu vreau de ala cu bluetooth. L-am testat pe loc, la care imi spune vanzatorul, ca neaparat sa-i dau upgrade la firmware, dupa ce mi-a vazut ecranul. Samsung are un fel de soft bun pentru toate smartphone-urile sale - KIES - care iti face tot, dupa ce il conectezi.
Ieri seara mi-am amintit, l-am concetat la laptop, dat drumul la Kies, m-a anuntat ca exista versiune nopua de sistem de operare, dat ok peste tot, instalat in vreo 20 de minute si.....surpiza. Ma trezesc cu S2-ul meu transformat in S3. Adica cam toate functiile de pe S3. Culorile misto, totul la HD, merge mai rapid. De parca a renascut telefonul. De fapt mi-a instalt noul sistem de operare de la android. Totul perfect in afară că mi-a șters calendarul cu planificările......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu