vineri, 3 aprilie 2015

Si se duce si proiectul Macovei?

Azi mi-a atras o știre atenția: http://www.stiripesurse.ro/scandal-in-partidul-monicai-macovei-eful-filialei-bucure-ti-i-a-dat-demisia-i-face-atacuri-dure_951854.html

Nu știu dacă cunoașteți proiectul Monicăi Macovei, dacă nu îl găsiți aici:

În esența lui proiectul este unul corect. Este civic, are valențe liberale de dreapta, este deschis, și mai ales promovează principiul: O persoană un vot. Modul de recrutare e tip competiție deschisă. Deci are cam toate ingredientele. De fapt eu promovez un astfel proiect deja cu mult timp înainte ca el să fie chiar și schițat.

Dincolo de asta am avut totuși mari rețineri față de proiect. Și din cauza asta: https://www.google.ro/search?q=macovei+basescu+cort&espv=2&biw=1280&bih=619&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=smAeVennJ8y8UaSvgvAE&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=monica+macovei+traian+basescu&imgdii=_

și pentru că strategul din spate, Adrian Papahagi e un creștin democrat pursânge  declarat.

Și uite că încet, încet proiectul se destramă. Chiar dacă la o gestionare corectă încă îî vâd potențialul să treacă de pragul de 5%.

O vorbă bulgarească care se aplică și în politică spune că nu te apuci să faci casă de toleranță nouă cu femei bătrâne. Cam așa e și în politică: Nu te apuci să faci un partid care țintește tineretul aducând personaje vechi.

3 comentarii:

  1. Spuneti pe sleau dle Wagner,un bordel cu curve batrane da faliment.
    Papahagi este un individ instabil politic,a fost prin toate partidele de curiozitate,si el si Cristi Preda nu trebuiesc sa fie anagajati "impegati" de miscare in partid.
    Poate sunt platiti ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred în ca sunt plătiți. Cred mai mult în instabilitatea oamenilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am putut rămâne însărcinată timp de 9 ani după căsătorie,
    Eu și soțul meu am devenit atât de îngrijorați, încât am căutat diferite remedii pentru a rămâne însărcinată un an, până când m-am întâlnit cu doctorul DAWN, care o ajută pe cea mai bună prietenă a mea să rămână însărcinată atunci când nu a putut concepe,
    I-am explicat totul acestui medic și el a promis că mă va ajuta, i-am oferit tot ce mi-a cerut,
    Spre surprinderea mea am ramas insarcinata in 1 luna si 2 saptamani, acum am 2 copii frumosi, totul datorita doctorului DAWN,
    Contacteaza-l daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să-ți aduci înapoi fostul iubit.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    Dacă vrei să câștigi la loterie sau să câștigi cazul Curt.
    El este WhatsApp:+2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere