marți, 17 septembrie 2013

Ofer doritori 2 cartele Vodafone gratis. Vezi cum au fost obținute....

Mai intereseantă e povestea cum le-am obținut. Câștigate la promoția Coca-Cola am încercat să și intru în posesia lor:

Ma duc odată: Păi n-avem, veniți joi după 12,00 la noi sau miercuri după 12,00 în Piața Mare.
Miercuri spre 13,00: Încă n-au sosit, peste o oră.
Mai aveam treabă în zonă, mă intorc peste o oră: Păi peste o oră....
Acum sincer, eu am ceva mai bun de făcut decât să umblu după cevsa ce oricum n-am nevoie, dar așa de principiu, că am câștigat ceva am insistat...
Mă duce drumul iar joi pe centru. Ajung la primul loc: Nu cred că mai primim.....
Mă întorc în Piața Mare: Am primit ieri (sic!) o sută, dar s-au epuizat toate.
Acum fiind vorba de principiu și deja de mult prea mult timp consumat pentru nimic reacționez cetățenește: Dar condică de reclamații aveți?
Fata face ochii cât cepele, surprinsă, găsește totuși replica: Hai domnule, chiar așa?
Eu insist: Chiar Vă rog, să-mi dați o condică sau un formular de reclamații.....

La care colegul de la alt desk scoate ca din minune din sertar două cartele și mi le oferă cu motivația că un alt client n-a venit să le ridice.......

P.S. Calitatea promoției celor 2 companii nu o mai comentăm. În schimb am de oferit gratis două cartele cu minute in valoare de 6 Euro conform principiului primul venit primul servit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu