marți, 20 noiembrie 2012

Am lansat Just Natural și Just T - My new project in the city!


Am făcut-o și pe asta: După pensiune, după biroul de traduceri și după ce m-am mai încărcat cu un job pe proiecte sociale (cu juma de normă), n-am putut sta locului și m-am, băgat într-un nou proiect personal, pe termen lung, sper eu; ”Just Natural” se cheamă firma pe care am înființat-o cu un prieten (Dorin Lala) și va distribuii în prima fază ceaiurile ”Just T”. Buuuuune rău, că doar așa m-a convins Mace (Cristian Macedonski), în speță Gabi, să intru în ”deal”. 


Vineri am avut prezentarea. A fost drăguț, ceaiurile apreciate, oameni interesați și interesanți, la final atmosferă destinsă, ca la bere. Deci merge și ceaiul la o poveste! Locația&cadrul unul ideal pt. un ceai la ora 5 (Merci Radu, Marius, Carmen).

De fapt proiectul astă are vreo 2 ani vechime de când am schimbat stilul de viață personal dând-o pe natură și mai ales pe cele naturale. Am ras de pe listă printre altele cola, sucuri acidulate, zaharuri, alimente prea procesate, chimizate etc. Poate așa, ca de sărbătoare, că deh sunt bune rău. Și uite așa acum un an (e unul din primele mele posturi) constatam că și ”ceaiul din plicuri este otrăvit”. Fără mișto, ați văzut vreodată cât ceai este pe bune într-un Ice-Tea sau chiar în pliculețele la 2-5 lei cutia? Începe cam cu 0,0.... restul e chimie. Așa e și cu conținutul de fructe frumos pozate. Cel mai bun exemplu e conținutul de suc natural dintr-un santal de exemplu.
Dar să revenim la povestea Just Natural. Deci cam ori de câte ori ajungeam la berea nr. 2 revenea și gândul. Mai vreau să fac o firmă. Idei multe, mai ales una se înfiripase: Magazin cu produse de la țară. Aveam și furnizori, dar lipsea spațiul. Deci povești cu prietenii până s-a făcut piața de vineri din Huet și acum piața volantă sâmbăta de la Talia. Sincer sunt fan ale lor, dar mi-a cam omorât idea cu magazinul (o punem la păstrare). Deci totul în jurul ideii oricum de sănătos și natural. N-ași vinde nimănui porcării așa că a fost ușor să găsim și numele firmei.
Prin primăvară m-a rugat în plină campanie la locale un amic din Brașov (normal că FDGR), să le mai dau sfaturi de campanie. Am ajutat cât am putut și pe FB l-am cunoscut pe Mace. A ajuns consilier local și la o vizită în Sibiu, a trecut pe la mine să mă vadă și ”face-to-face”. Ne-am văzut, ne-am plăcut și mi-a povestit de Just T, noul său proiect. Ceaiuri bune, germane, naturale etc. M-am dus la Brașov și l-am gustat sub formă de ICE-T. Pe bune, am zis, dacă îl introducem ca Ice-Tea pe vară în Sibiu, lansăm o nouă modă, că mie mi s-a cam acrit de limonadă.

A durat ceva, acum e gata și firma, am avut și lansarea, de săptămâna viitoare ieșim cu el pe piață. Și dacă nu mă credeți că e bun, pot să spun că de ceva timp Just T au devenit partener exclusiv Lufthansa. Despre sortimente și gusturile de ceai postez altă dată. Ah, da și deja am găsit și produsul nr. 2 pe lista noastră. Ați auzit de vinurile Lacerta?









4 comentarii:

  1. Nu am inteles unde e locatia....
    Nu am inteles de ce ceaiuri nemţesti si nu de la Plafar? N-au ,,coeficient de mutra''?
    Hamnibal

    RăspundețiȘtergere
  2. Atrium Cafe. Ceaiurile sunt produse dupa retete nemtesti dezoltate de trei generatii, ele provin din toata lumea.

    RăspundețiȘtergere