luni, 19 noiembrie 2012

Of, ce greu e cu giratoarele ăstea...

Deci nu există zi dată de Dumnezeu, să nu îmi taie cineva calea în giratoriu. Și clar este un fenomen general, numai dacă urmărim postările din online. Sincer, am mai făcut și eu gafe, dar la un moment dat tot m-am obijnuit cu ele, doar nu sunt 100.

Deci, dacă nu știți treaba cum e cu giratoriul, e simplu. Eu am identificat 3 reguli simple. Poate mai aveți și voi altele de adăugat.

1. De regula la volan se semnalizează când schimbi direcția, inclusiv în giratoriu, și nu în sensul în care te învârți, ci când vrei să ieși din el.
2. Se urmărește frumos linia și sensul de mers. Chiar dacă e mai curbată! Dacă linia e continuă, aceasta nu se depășește!!! De aia e continuă, firar să fie de linie și de orbul găinilor. Dacă tot o comitem, să o facem când nu este nimeni în spatele nostru sau, mai rău, în dreptul nostru. De aia se cheamă unghi mort!
3. Dacă tot ne-am încadrat prost, se cheamă ghinion. Nu tăiem calea nimănui ci ne deplasăm frumos până la următorul giratoriu, facem cale întoarsă și ne încadrăm corect.
4. E chiar așa greu?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu