duminică, 9 decembrie 2012

Am ajuns să alerg 10 km!

În una din primele mele postări, de fapt singura din decembrie de acum un an, puneam un mic îndrumar de jogging pentru afoni: http://raimar-wagner.blogspot.ro/2011_12_01_archive.html pe net. Am și acum ediția specială Man”s Health din Germania dedicată Jogging-ului, de unde m-am inspirat.

Eu, la fel de afon, mă apucasem în primăvară (după ce zăcuse revista vreo 2 luni pe raft) și am ajuns în toamnă să alerg vreo 5 km urmând pașii indicați de acolo.

Ieri am fost la sală și după vreo oră de tras la fiare m-am pus pe bandă și mi-am doborât toate recordurile:



Am băgat 10 km în 61 de minute. Și consum de 738 de calorii. Asta-i cam cât 2-3 Snikers-uri. Și când vezi cât trebuie să tragi să dai jos o țâră de baton dulce, îți mai și bagi ceva în ele, chipsuri, snakuri și alte cele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu