marți, 21 februarie 2012

Unde se stă cel mai mult la cozi în Sibiu?

Locul 1 se acordă Casei Judeţene de Asigurări de Pensii Sibiu. Cel puţin dintre instituţiile sibiene prin care mă perind eu, este alegerea mea subiectivă. Dacă de exemplu la "finanţe" treaba merge bine, chiar dacă mă "ard" acum după un control cu vreo 2.000 de Ron, nu reuşesc să înţeleg, de ce se stă la sănătate la cozi interminabile în cea mai mare bătaie de joc. Eu nu suport să stau la cozi. Am stat destul ca şi copil şi pur şi simplu nu mai suport. Anul trecut ca să-mi depun decizia de impozitare şi să le plătesc nişte bani de care oricum nu beneficiez sub forma unor servicii medicale (mi le cam plătesc pe toate), am avut din noiembrie pănă în decembrie vreo 4 tentative. Erau nişte cozi imense peste tot, aşa că am renunţat. Dar sincer, chhiar trebuie să stau 2 ore la coadă ca se mi se ia banii pentru nimic? Am renunţat tot pe banii mei traduşi în penalităţi de intârziere....
Şi am plătit în prima săptămână din ianuarie, când surpriză, nu erau decât o mână de oameni! Am reuşit chiar să-mi depun o cerere pentru cardul european de sănătate! Azi am vrut să ridic cardul şi să plătesc...din nou. Poza făcută cu oamenii care stau pe hol e în loc de orice comentariu, unul urla pe hol, pe bună dreptate "abia aştept să Vă privatizeze", suna cam ca o înjurătură, dar îi dau dreptate omului. În rest Vă doresc doar sănătate şi răbdare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu