miercuri, 16 mai 2012

Am dat masina pe bicicleta. Mi-a revenit zâmbetul.

Definitiv. Sunt ore la care traficul din Sibiu devine neplăcut. Nu din cauza aglomerației, ci din cauza șoferilor. ieri am făcut și eu parte dintre ei. Claxonul e la putere la Sibiu. Deseori aud pe unii și alții că se plâng: ”Ne-am bucureștenizat!”. Păi de fapt ar fi bine, dacă ar fi așa. Acolo între timp traficul e tot mai civilizat în condițiile date.
Am fost destul de uimit, când toamna trecută la un pahar de vorbă întâmplător actorul Andrei Bordeianu se plângea de traficul și de felul de o șofa a celor din Cluj. Are dreptate. Am testat. Din păcate și noi ne îndreptăm într-acolo.
Ieri am parcurs vreo 70 de km prin urbe. Multe de rezolvat, stres, iar în trafic ești atent mai ales la alții. La sfârșitul zilei colac peste pupăză la Kappa o duduuie, cred că într-un merțan cu nr. de Germănica, a ținut morțiș să bage bolidul până în gura intrării în Piața Huet, să blocheze intrarea, să aștepte odrasla care venea de la școală, să urce odrasla, să facă vreo 5 manevre de dat cu spatele să iasă, etc. Pentru că eram în întărziere izbucnesc într-un: ”Mișcă-te în ***** odată”, eliberator de nervi, cei drept, că după aia m-a pufnit râsul. Acum, era și geamul meu dar și al ei deschis.....îmi cer scuze.

Azi m-am suit în sfârșit pe bicicletă. Pe Calea Turnișorului mountain bike-ul urlă de fericire. Mașina a gemut ieri. Vara asta poate să se odihnească.

P.S. Ieri între desele mele drumuri am dus și cele 2 biciclete la reparat (chestii complicate, că altfel le făceam eu) pe Calea Dumbrăvii, undeva după facultatea de drept. Nu știu cum e la alții dar le-am dus la 12 și la șase seara erau gata. Felicitări.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu