miercuri, 18 iulie 2012

Dolce far niente

Oare dau și la răpitor anul ăsta? Este o dilemă pe care va trebuii să o rezolv, că dacă chiar vreau, va trebuii să îmi completez arsenalul de pescar cu niște ”blinchere”. Cum nu prea am dat la răpitori, întrebarea asta este pentru mine o adevărată provocare și cere și ceva documentare online. La începutul lui august Sf. Gheorghe la Dunăre mă așteaptă. Azi mi-e lene pănă și să citesc mailurile. Pe seară poate un film, o bere, Ocna, terasă pe centru, greu să mă decid.
Nu știu ce vă preocupă pe voi, dar de când pentru mine știrile de ziar din online au devenit doar niște titluri, cele de la TV pur și simplu nu mai există, iar cele de la radio (cel mai greu de ignorat când conduci) nu contează, mă preocupă pescuitul ș.a.m.d. tot mai mult. Și constat că țara nu se scufundă, lucrurile merg mai departe, viața la fel. E o binemeritată pauză de vară, concediul se aproprie.
Țin minte, cu ani buni în urmă, vara ca și ziarist, umblai de nebun după o știre, pentru că nu dădeai de nimeni, toți erau prin concedii, era atmosferă de vară, nimeni n-avea chef de certuri. Iar acum, sincer, nu mă mai interesează ce crede Barroso, nici Merkel, nici Băsescu, nici X, nici Y, nici Z. Sunt doar niște detalii, știri, care mâine vor fi înlocuite de altele. Mergem la referendum, ne exprimăm opțiunea, punct și din păcate de la capăt, circul va continua cam până la alegerile din toamnă. Sper. După aia poate o să mă intereseze din nou, să urmăresc, analizez, comentez. După ce găștile ăstea s-au canibalizat, poate se va face loc pentru ceva mai bun. Poate. 
Dar să-ți irosești pe vara asta numai bună de scăldat și energiile urmărind toți tâmpiții la TV. Serios oameni buni, chiar n-aveți ce face mai bun? Și să stai să faci nimic, și tot este mai productiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu