duminică, 25 noiembrie 2012

Bazarul caritabil al DWS

A fost de fapt o decizie spontană. Cand am citit joi în Hermannstadter Zeitung, sâmbătă se ține în Sala Oglinzilor a Forumului German ”Bazarul de caritate” organizat de femeile din Clubul Economic German Transilvania am și sunat și am oferit ceaiurile noastre, pe care le mai aveam rămase pentru promovare, într-un scop caritabil. Ce să zic, au fost apreciate mai ales Green Tee Classic și Green Apple (poate că era cu scorțișoară și aducea un pic a Crăciun, parfumul Moșului, ce mai). Și am avut și ceva degustători de soi:


 

Și îi dorim succes în campanie. Susținerea mea o are 100%.
 
Actualul și viitorul deputat al Germanilor dar și al Sibiului, Ovidiu Gant, 
în discuții  cu Consulul General al RFG la Sibiu, Thomas Gerlach.
 
 
Iar o lângă o cafea bună merge și cu un ceai bun.


Și aici echipa de Hărnicuțe care au ajutat la organizarea acestui minunat bazar.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu