duminică, 13 octombrie 2013

Newsletter în limbile română și germană (scris de mine), dar cum îl încarc pe net?

Chiar mă întreba nu de mult Răzvan Marcu (vezi aici) la emisiunea sa, dacă mă întorc în presă. Pe loc i-am răspuns atunci că nu se știe niciodată. De fapt nu am plecat niciodată cu adevărat. Ori mai scriu pe blog, ori mai scot prin job-ul meu de dezvoltator de proiecte sociale câte un Newsletter în germană pe care după aia îl adaptez în română.

Singurul lucru pe care mai trebuie să-l descâlcesc este, cum încarc un pdf sau de fapt unde îl încarc ca să dau link pentru descărcare ca să fie disponibil și de pe blogul acesta. Accept (aștept) orice sugestii.


P.S. Urmând sugestia lui Robert Paskuj le-am încărcat pe net. Ultimul Newsletter este disponibil aici:

http://www.academia.edu/4825096/Newsletter_Reteaua_Sociala_Diakonia_nr.4_

2 comentarii: