luni, 2 aprilie 2012

Mi-am dat amenda. Din categoria sunt prost dar adevarat

Asta chiar e din categoria prea faina sa n-o comentezi. Pacat ca sunt chiar eu protagonistul. Am reusit sa iau amenda de la Primarie. Nu-i prima, dar asta a durut un pic, si la buzunar si la orgoliu.
Deci povestea e simpla: Mi se apropia data de expirare a autorizatiei de la Primarie la firma, asa ca mi-am luat formularul de la CIT, l-am completat, am facut acopiile xerox, le-am pus in geanta si....acolo le-am uitat cateva zile, in care le-am plimbat prin primarie, fara sa le depun. Mi-am adus aminte luni. Ma duc sa le depun, surpriza, am intarziat o zi, sunt trimis al autorizare si control, acolo se uita omu´ lung la mine si imi spune ca trebuie sa platesc amenda. Asa ca am platit 400 de Ron amenda (Votata cu manutza mea acum 3 luni. Inainte era 50 de Ron) pe un HCL lucrat tot de mine unde s-a propus de catre Primar ca termenul de autorizare sa se prelungeasca la 3 ani. Cata dreptate a avut....chiar daca ratiunea era alta - degrevarea aparatului administrativ. Asa ca pot sa spun ca mi-am dat singur amenda. Ar trebuii sa ma ingrijorez? Stiam ca numai militienii au avut astfel de performante in trecut.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu