sâmbătă, 1 decembrie 2012

Recomand un film bun și un vin bun

Cum sunt un mare consumator de filme, chiar este ceva vreme de când nu am mai văzut un film pe care să îl trec la categoria ”must be seen”. Am așteptat să apară Cloud Atlas și filmul este chiar f.f. bun. L-am văzut la Constanța, dacă tot eram pe acolo, pentru că eu la tentativa aia de Cinema din Sibiu nu merg. Actori de top, regizorii din Matrix, deci efecte pe măsură, și o transpunere a romanului (va trebui să-l citesc), mă gândesc, eu reușită. Oricum trebuie să-l mai văd odată, pentru că cele 2 1/2 ore sunt foarte pline de imagini, mesaje etc., nu există momente în care să te plictisești.  Multe story-uri de la 1800 până în apocalipticul 2114, combinate foarte bine. Oricum filmul va fi de Oscar, consider eu. Din sală am ieșit marcat de film, lumea chiar a aplaudat la sfârșit. Fain a fost că fiecare actor a jucat câte un personaj în fiecare din poveste. Așa că la finalul filmului stați să vedeți cine, ce personaje a întruchipat.Vezi trailerul aici.

De vreo 2 luni am descoperit în Metro un vin foarte bun. zic eu, dacă e să luăm în considerare raportul calitate-preț în varianta la 3 sticle. De fapt e mai nou pe piață, probabil de acea. SSe cheamă Rotenberg / Rapsod Ceptura, are pe etichetă niște menestreli, este un merlot din 2009 produs de pe podgoriile Dealu Mare - Ceptura, sec nefiltrat. Încă mai au oferta la 3 sticle la carton, și așa chiar merită. Vine vreo 13 Ron sticla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu